czwartek, 8 grudnia 2016

Moje wyniki - podsumowanie listopada

Dziś krótki post podsumowujący moje wyniki z ankiet za miesiąc listopad. Co ciekawe wynik za wspomniany miesiąc jest taki sam jak w poprzednim okresie czyli 63 złote. Podobnie więc jak poprzednim razem wynik uznaje ten za średni.

Największy przyrost zanotowałem dzięki panelowi Ask Gfk (prawie 1/4 całej kwoty), co jest dość dziwne. Opisując ten panel wspomniałem, że ankiety wypełniam z sentymentu. Tym razem jednak okazało się, że panel ten w tym miesiącu został przysłowiowym "czarnym koniem" i uzyskałem dzięki niemu około 15 złotych. Na drugim ponownie Toluna z wynikiem 18%, a zaraz z anim z 17% udziałem i-Say. Global Test Market oraz ePanel miały około 10% udziały w całej kwocie. Odnotować mogę jeszcze SW Panel i Cenne Opinie (każdy nieco ponad 5%). Udział pozostałych paneli wyniósł mniej niż 5%, a dla większości pozostałych paneli był zerowy. 

Jak już wspomniałem poprzednim razem, struktura w każdym miesiącu wygląda inaczej. Zobaczymy jaka będzie struktura w grudniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz