czwartek, 2 lutego 2017

Podsumowanie stycznia

Przyszedł czas na podsumowanie zarabiania na ankietach za styczeń. Planuje jeszcze zamieszczenie zestawienia rocznego za ubiegły rok, ale zrobię to chyba dopiero po przeniesieniu wszystkich wpisów z bloggera.

Wracając do tematu, styczeń był miesiącem... słabym. Za ankietach zanotowałem wzrost o niecałe 34 złoty. Jest to najgorszy wynik od kiedy zamieszczam zestawienia miesięczne. Nie jest tak, że to ja się leniłem. Wręcz przeciwnie. Rzetelnie wypełniałem wszystkie ankiety, z których nie zostałem wyeliminowany. Jaki jest więc powód tak niskiego zarobku?

Mało zaproszeń! Po kilku dniach stycznia okazało się, że praktycznie nie dostaje zaproszeń, a moja skrzynka świeci pustkami. W trakcie miesiąca sytuacja trochę się poprawiła, co nie zmienia faktu, że początkowy brak zaproszeń przełożył się na końcowy wynik.

Zyski z Toluny, i-Say, ASK GFK oraz E-panel oraz Cenne opinie dały dział mniej więcej 15-18% w kwocie wspomnianych 34 złotych. Poza tym 10% uzyskałem dzięki Global Test Market, a reszta paneli było tylko tłem albo wcale nie pomogły mi się wzbogacić. 
Cóż. Działam dalej i zobaczymy co przyniesie luty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz