poniedziałek, 14 listopada 2016

Moje wyniki - podsumowanie października

Ostatnio podsumowałem sobie miesiąc październik jeżeli chodzi o wyniki w ankietach. Robię to zazwyczaj pod koniec miesiąca, żeby mieć obraz tego o ile przyrosło wynagrodzenie. Miesiąc mogę uznać za średnio udany. Wynagrodzenie na wszystkich panelach przyrosło o 63  złote. Jest to całkiem niezły wyniki, ale zawsze mogło by być lepiej.

Jeżeli chodzi o szczegóły, to największy przyrost przyniósł panel Cenne Opinie (około 35% całej kwoty). Znaczny przyrost miał miejsce również dzięki Tolunie, z której udział w przyroście to 18%. Jak widać tylko z tych dwóch paneli uzyskałem połowę kwoty, a wiec nieco ponad 30 złotych. Pozostała kwota to pewna zasługa takich paneli jak Ask GFK, Global Test Market, Epanel czy Reaktor Opinii. Udział pozostałych był zerowy lub nie przekraczał 5%.

Taka struktura paneli nie jest jednak zbyt regularna. Bywają miesiące, w których te proporcje wyglądają zupełnie inaczej. Działam dalej i zobaczymy jaki będzie ten miesiąc.

1 komentarz:

  1. Zapraszam do skorzystania z większej ilości solidnych paneli, szczególnie polecam:

    Opinie.pl
    Myiyo
    SW Panel
    I-say- pisz, wyślę zaproszenie
    Mobrog- pisz, wyślę zaproszenie

    Więcej o panelach i linki tutaj:
    http://platneankietydlaciebie.blogspot.com/

    Także teraz w ramach akcji można ode mnie uzyskać zaproszenie do Norstat- bardzo dobrego panelu, więcej na moim FB:

    facebook.com/PlatneAnkietydlaCiebie


    OdpowiedzUsuń