wtorek, 4 października 2016

Mój pierwszy krok

Witajcie!

Pierwszy wpis to chyba najtrudniejszy krok. Rozpoczęcie tego bloga to dla mnie możliwość przekazania swoich przemyśleń i spostrzeżeń, które mam nadzieje pomogą w Waszym życiu. 

O czym będzie ten blog?

Chciałbym w prosty sposób podzielić się moimi przemyśleniami dotyczącymi zarządzania finansami osobistymi oraz sposobami na zarabiane (ściślej to dorabianie) w Internecie. Są to dwa główne założenia związane z powstaniem tego bloga. Być może w przyszłości kierunki rozwoju bloga będą inne. Zobaczymy. 

Podsumowując głównymi tematami, które zamierzam podejmować na blogu to:

  • finanse osobiste - przez które rozumiem sferę związaną z wydatkowaniem zgromadzonych pieniędzy oraz sposobów planowania wydatków.
  • zarabianie w sieci - czyli sposoby na skuteczne dorobienie drobnych sum pieniędzy.
Dlaczego myślę, że mogę pisać o tych rzeczach?

Po prostu tak myślę. Chociaż odebrałem wykształcenie ekonomiczne, to o wielu aspektach związanych ze współczesną gospodarką i finansami nie mam pojęcia, ale nie wstydzę się tego. Większość tego co zamierzam tutaj zaprezentować to moje własne spostrzeżenia poparte własnym doświadczeniem i wiedzą. Nie jestem specjalistą od finansów osobisty, nie jestem też freelancerem, który zbija majątek na podejmowaniu się różnych zleceń. Jestem raczej wycofany i ostrożny we wszelkich przedsięwzięć, które podejmuje. Staram się analitycznie podchodzić do każdego zadania. Wszystko co zostanie napisane na łamach tego bloga nie będzie wiedzą specjalistyczną, dlatego każdy z Was musi samodzielnie podjąć decyzję czy korzystać z treści, które zamierzam zamieszczać.


1 komentarz:

  1. Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga i wielu ciekawych postów :)

    OdpowiedzUsuń